Uudised ja teated

« Tagasi

Praktilise müügikasvu workshop 05.oktoobril Trofees

Registreerumine algab 01.08.2017. Kohtade arv piiratud!

Taust

Jõgevamaa Arendus- ja Ettevõtluskeskus korraldab 02.-06.oktoobril 2017 ettevõtlusnädala raames mitmeid üritusi ettevõtjatele. Ettevõtjad on soovinud varasemalt saada Jõgevamaale kõrgelt hinnatud koolitajaid, kes tavapäraselt korraldavad oma koolitusi pigem suurtes linnades. Valisime välja ühe  ettevõtjate pakilisema probleemi – kuidas oma äri kasvatada, müügikasvu suurendada. Loobume loenguvormist ja kasutame pigem praktilist koolituspäeva formaati. Valisime välja kogenud ja hinnatud koolitaja, müügikasvu coach'i Indrek Saul'i (http://saul.ee/)


Metoodika

Workshopil analüüsime ja määratleme, kus on ettevõtte kasvuvõimalused (ja kus ei ole) ja millistele tegevustele (ja millistele mitte) tuleb keskenduda kasvu saavutamiseks. Kasutan KPMG Value Based Management mudeli kohandatud versiooni, mille peamised elemendid on esitatud allpoololeval skeemil.
 


 

Workshopil arutame väikestes rühmades läbi kus on potentsiaal, kuidas selleni jõuda, millised on tegevused ja eeldused, mis on vajalikud kasvueesmärkide saavutamiseks. Alustame üldisest ning läbi põhjus-tagajärg seoste liigume detailidesse, kuni igapäevaste tegevusteni välja.
 


 

Workshopil pakuvad kõik võtmeisikud välja milliste tegevustega eesmärgid saavutatakse. Minu ülesanne on tagada, et ettepanekud oleks üheselt mõistetavad, selged, täpsed ning mõõdetavad. Kasutan paberseina, millele post-it abil moodustan eesmärgipuu. Siin on näide Läänemaa sarnasel workshop'il osalenud Klaasikunsti Stuudio kasvumudelist, mille abil osalejad paari tunniga määratlesid, kus on kasvuvõimalused ja millistele tegevustele tuleb enim keskenduda (tegevuste fookus) et need võimalused ära kasutada.
 


 

Kui kasvuvõimalused, tegevused ja eeldused on loogilistest, põhjuslikes seostes määratletud, hindame koos osalejatega tegevuste mõju tulemustele ja uurides suurima mõjuga seoste mustreid, saame teada kasvu edutegurid. Antud näites oli kolmest tegevussuunast (koolitused, tellimustooted, valmistooted) üks selgelt suurima potentsiaaliga, kasvu käituriteks tellimuste maht ja arv, mille suurendamise peamine tööriist on turundus (millele seni ei oldud eriti rõhku pandud) – uute suurte tellijate võitmine ning otsepostitus püsiklientidele. Ühtlasi oli ettevõtjal ka selge, milliseid mõõdikuid tuleb kasutada ja jälgida, et tagada käibe senisest suurem kasv.
 

Päevakava

 

Kogunemine, tervituskohv   10:30
Ülevaade meetoditest 
  • Eesmärgipuu meetod
  • Põhjus-tagajärg mõtlemine
  • Kasvumudeli elemendid
  • Olulisustamise meetodid
11:00-11:45

Töö #1 „Potentsiaal"    

  • Määratleme kliendisegmendid, potentsiaali, müügikanalid
11:45-12:30
Lõuna 12:30-13:00

Töö #2 „Kasvumudel"

  • Määratleme kasvu käiturid, tegevused ja tegevuste eeldused
13:00-14:30
Paus  14:30-14:45
Töö #2 jätkub 14:45-15:15

Töö #3 „Fookus"

  • Määratleme tegevuste mõju ja kasvu edutegurid
  • Määratleme tegevuste fookuse
15:15-15:45

Kokkuvõte       

  • Tutvume teiste tulemustega, teeme lühiesitlused
15:45-16:30
Lõpp   16:30

 

Koolituse koht

Esialgu koolituse asukohaks on Puurmani vallas asuv Trofee, kus pakume osalejatele ka lõunat. Täpsem info http://www.trofee.ee/trofee/ 

 

Workshopi maksumus osalejale ainult 199 eurot!

Workshopi ülejäänud kulud katab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

Ettevõtjast osaleja peab enne 13. septembrit registreeruma ja tasuma omaosaluse 199 eur korraldajale SA Jõgevamaa Arendus- ja Ettevõtluskeskus arvele SEB pank: EE031010220248968224.
Makse saaja: SA Jõgevamaa Arendus- ja Ettevõtluskeskus.
Selgitusse: osaleja nimi, isikukood ja märksõna „Müügikasvu workshop 05.10.2017"

 

NB! Kui 13. septembriks on registreerunud ja tasunud omaosaluse vähem kui 12 osalejat, siis on meil õigus koolitus ära jätta. Koolituse ärajäämisel tagastatakse kogu summas tasutud omaosalus.

 

Koolitaja Indrek Sauli kogemus kasvunõustamises:

  • Akzo Nobel – eristumise strateegia
  • Balti Logistika – äri- ja müügistrateegia
  • Bestor Grupp - kasvustrateegia
  • Dell Eesti – kasvustrateegia
  • Eesti Rahvusringhääling – mõjustrateegia (arengukava KETid)
  • Eesti Mereakadeemia - arengustrateegia
  • Elektrilevi - kasvustrateegia
  • Hansapank Grupp - ärianalüüsi Balti IT strateegia
  • Hansapank Privaatpangandus – kliendikeskse eristumise strateegia
  • IF Kindlustus – kliendikeskse eristumise strateegia
  • Inchcape Motors - kasvustrateegia
  • KPMG - äristrateegia
  • Kunstiakadeemia - üldstrateegia (arengukava KETid)
  • Kuusakoski – eristumise strateegia
  • Laadur – eristumise strateegia
  • Laomaailm - kasvustrateegia
  • Neli kinnisvarafirmat – ühinemise äristrateegia
  • NT Marine – äristrateegia
  • Omniva – kõikide ärisuundade kasvustrateegiad, mõõdikud ja juhtimislauad
  • Pipedrive – kasvustrateegia
  • Ragn Sells – kliendikeskse eristumise strateegia
  • Reval hotelligrupp - kliendikeskse eristumise strateegia
  • Rimi Eesti – eristumise strateegia ja kasvustrateegia
  • R-kiosk - äristrateegia
  • Scania Eesti - müügistrateegia
  • Selteret – müügistrateegia
  • Sorainen AB - ristmüügi strateegia
  • Sportland – ristmüügi strateegia
  • Stora Enso – müügistrateegia, eristumise strateegia
  • Südameapteek – kasvustrateegia
  • T-Tammer - kasvustrateegia
  • Toolmarketing - kasvustrateegia
  • Vain ja Partnerid - äristrateegia
  • Viru hotell - kliendikeskse eristumise strateegia
  • W.EG Eesti (Elektroskandia) – kasvustrateegia

Kirjeldatud workshop'i on Indrek Saul läbi viinud kahel korral Läänemaa ja ühel korral Pärnumaa ettevõtjatega.

 

Registreerumine lõpeb 13.september 2017 
Võta kohe ühendust
info@jaek.ee ja ära lase mööda võimalust kõrge tasemega koolituseks siinsamas kodu lähedal! Säästa aega ja raha! Hangi oma ettevõttele eelis teiste ees!

 

 

Korraldaja: Marve Millend, tel. 521 0431 või e-post: marve@jaek.ee