Uudised ja teated

« Tagasi

Jõgevamaa turundusarenguprogramm 2018

SA Jõgevamaa Arendus- ja Ettevõtluskeskus kutsub osalema praktilises turundusarenguprogrammis, mille eesmärgiks on edendada turundusteadlikkust Jõgevamaa ettevõtetes, kodanikeühendustes ja avaliku sektori organisatsioonides, läbi mille oleks võimalik arendada organisatsioone seesmiselt ning maakonna kuvandit tervikuna.

Eesmärgiks on Eesti parimaid eksperte kasutades anda osalistele ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest ja õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu, minimaalse eelarvega ja meediaagentuurita. Kui senised turunduskoolitused on reeglina ühepäevased ja kõiki teemasid pinnapealselt käsitlevad, siis selle arenguprogrammi põhirõhk on süviti minemisel ja praktikal. Iga turundusteadlik organisatsioon ja ettevõte mängib sihtkohaturunduses järjest enam rolli ning meie eesmärgiks on selliste potentsiaalsete organisatsioonide turundusteadlikkuse kasvatamine, koostööks motiveerimine ja üldisesse mainekujundusse kaasamine.

 

Turundusarenguprogrammis on kokku 3 erinevat moodulit, fookus on praktilisel väljundil:

I koolituspäev: 15.märts 2018 kell 09.45-16.30 Põltsamaa Kultuurimajas
"Kuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu vaid investeering"
Koolitaja: Timo Porval (digiagentuur Lavii turundusstrateeg)

  • Kes on sinu ettevõtte ideaalne klient ja miks kõik sellest peab algama (+praktiline osa).
  • Kuidas ideaalset klienti päriselt tundma ja mõistma õppida (+praktiline osa).
  • Milline näeb välja internetiturunduse strateegilise plaani üldpilt (+praktiline osa).
  • Millised müügimudelid internetis toimivad ja mida peaksid ka sina katsetama (+praktiline osa).
  • Kuidas ja milliseid numbreid internetis mõõtma peaksid.
  • Millised tööriistad ja raamatud teevad su elu turunduses lihtsamaks.


II koolituspäev: 11.aprill 2018 kell 09.45-16.30 Jõgeva Kultuurimajas
"Kaasaegsed turundustrendid ja tööriistad"
Koolitaja: Taavi Tammpere (sotsiaalmeedia agentuur SocialFly tegevjuht)

  • Sotsiaalmeedia turundus vs. traditsiooniline turundus.
  • Facebooki algoritm Edge Rank.
  • Sotsiaalmeedia kasutus Eestis.
  • LinkedIn'i eripärad ja võimalused.
  • Sotsiaalmeedia kanalite eesmärgid.
  • Instagrami eripärad ja algoritim.
  • Sisuturunduse võimalused sotsiaalmeedias.
  • Kliendini jõudmine läbi reklaami.
  • 5-3-2 reegel sotsiaalmeedias postitamiseks.
  • Facebooki reklaamivõimalused.
  • Linkide postitamine ja pealkirjade valik.
  • LinkedIn'i reklaamivõimalused.
  • Piltide ja videode postitamine.
  • Instagrami reklaamivõimalused.


III koolituspäev: 17.mai 2018 kell 09.45-16.30 Mustvee Kultuurimajas
"Veebiloomise A ja O - lähteülesannete püstitus ja protsess üldisemalt"
Koolitaja: Priit Pedastsaar (loovagentuur Elixir tegevjuht)

  • Kodulehe eesmärk. Milleks koduleht?
  • Kodulehtede maksumus (domeen, hosting, templiidid, sisuhaldus).
  • Kliendi teekond kodulehel.
  • Kodulehe analüüsimine.
  • Kodulehe sisuloome ja SEO.
  • Sagedasemad vead kodulehe loomisel ja tellimisel.
  • Levinumad kodulehtede platvormid.
  • Kodulehtede tüübid (tutvustavad, müüki toetavad, veebipoed)

 

Miks osaleda?

  • Eesti parimad praktikud koju kätte.
  • Tänased toimivad lahendused, mida saad ise kohe rakendada.
  • Tõuge äri/ettevõtmise arendamiseks.
  • Tunnistus kogu koolitusprogrammi läbinutele.

 

Kiirustage registreeruma!

  • Vaid 25 kohta.
  • Ühest ettevõttest on võimalik osaleda 1 esindajal.
  • Programmi rahaline väärtus 250 eurot/osaleja.
  • Kogu koolitusprogrammi maksumus ühele osalejale 22 eurot.
  • Üksikkord (kui jooksvalt tekib vabu kohti) 10 eurot.

 

Registreeru SIIN!

 

Lisainfo:
Sandra Saviauk
Turundus- ja arendusjuht
SA Jõgevamaa Arendus- ja Ettevõtluskeskus
Tel. +372 5866 0146
E-post: sandra@jaek.ee