Loading Events

Kuupäev & Kell

  • 9. apr. 2025 - 9. apr.
  • 15:00 - 17:00

Asukoht

  • Aia 2
    Jõgeva,

Koolituse õpiväljundid:

Google Ads

  1. + Mõistab Google Ads’i tööpõhimõtteid ja märksõnapõhise reklaamimist.
  2. + Teab, mille alusel hallata ja optimeerida Google Ads;i kampaaniaid, määrata eelarvet, sihtrühmi ja reklaamiformaate.
  3. + Analüüsib kampaaniate tulemusi Google Ads’i analüütika tööriistade abil.

Sotsiaalmeedia turundus

  1. + Tunneb erinevaid sotsiaalmeediaplatvorme (nt Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) ning nende sobivaid erinevaid turundusstrateegiaid.
  2. + Oskab koostada meedia turundusstrateegiat, sealhulgas muu sisu loomist, ajatamist ja sihtgrupi kaasamist.
  3. + Kasutab tasulise reklaamitööriistu sotsiaalmeedias, sh kampaaniate reguleerimist ja tulemuste mõõtmist.

Üldised oskused

  1. +Tunneb integreeritud digiturunduse tähtsust ja oskab erinevaid kanaleid ühiselt ühendada.

Koolitaja: Urmet Seepter, OÜ Illim: turundusetuba.ee

Õpiväljund: Digiturunduskoolituse tunnistus väljastatakse praktikumi läbijatele peale 30 aprilli koolitust

Koolitusele registreerimine ja osalustasu, 4 eurot tasumine on fienta keskkonnas. 

Kontakt