29. septembril läheneme turismikonverentsil teemadele erinevatest vaatenurkadest, kus linnulennult vaatame turisminumbreid ja tutvume lähemalt Euroopa tarbijate ootustega reisimisele aga ka kuidas seda teadmist igapäeva töös rakendada. Lisaks mõtleme, mis on väärtusel põhinev bränd ja kas meie turismitoote tuumaks võiks olla jätkusuutlikkus ning kuuleme mitmeid huviväärseid näiteid turismivaldkonnast.
Täna hoiame avatuna võimalust osaleda turismikonverentsil nii PROTO avastustehases kui ka jälgides veebiülekannet, kuid tulenevalt muutuva koroonaolukorraga võtame lõpliku otsuse vastu hiljemalt 21.septembril. Igal juhul konverents toimub ja kindlasti kohtume veebis otsimaks vastuseid küsimusele, kas kriis on võimalus.
Päevakava:
09:00-10:00 osalejate saabumine ja registreerimine
10:00-10:20 avasõnad ja tervitus väliskaubandus- ja infotehnoloogiaministrilt Andres Suttilt 10:20-10:50 Kas kriis on võimalus? Liina Maria Lepik, EASi turismiarenduskeskus 10:50-11:20 Turism Eesti majanduses. Kaspar Oja, Eesti Pank 11:20-12:05 How might the COVID-19 pandemic end for travel industry? Eran Ketter PhD
12:50-13:00 lõuna
13:00-13:45 Ready for creative upgrade? 13:45-14:30 Sustainability as a core of your brand identity.Silke Lieser 14:30-15:00 Turismi Turundustegu 2021 finalistide tutvustus ja hääletuse avamine
15:00-15:30 sirutuspaus
15:00-15:45 Paneeldiskussioon – kogemused kodumaalt 15:45-16:30 Reshaping the travel industry.Nicholas Hall 16:30-17:00 tõmbame päevale joone alla
Päev jätkub kuni 21:00 õhtuse vastuvõtuga PROTO avastustehases. Kuulutame välja Turismi turundustegu 2021 võitja ja tunnustame teisigi tegijaid turismis.
Koroonajuhtumite suurenemisest tulenevalt on turismikonverentsil võetud kasutusele tugevdatud meetmed kohapealsele osalemisele, mille kohta saadetakse teave registreerujatele e-postiga.
NB! Korraldajal on õigus teha programmis muudatusi.
Lisainfo: Monika Karu EAS Turismiarenduskeskus, projektijuht monika.karu@eas.ee